|
|
||||
|
||||
Vraag 05 en 06
Moeilijkheidsgraad : 1 Punten per goed antwoord : 1 Vraag 5 :
Tip : Vraag 6 :
Tip : Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@telenet.be vóór de start van de GP van Australië, op 29 maart 2009. Graag trekken we de aandacht op de vorm van de titel van je antwoord-email. Om het ons een beetje gemakkelijker te maken zouden we het erg op prijs stellen als je het format gebruikt dat ook in het reglement van de online quiz 2009 vermeld staat. In de titel van je antwoord-email zet je dus dit : DePaddock Online Quiz 2009 - vraag ... en ... - deelnemer nr ... Uiteraard vul je de toepasselijke vragennummers en jouw deelnemingsnummer in. Bedankt alvast hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! |
|
||||
|
||||
Ik weet het niet, het kan aan mij liggen, maar ik vind het deze keer nogal 'brave' tips...
Good Luck aan de spelers! |
|
||||
|
||||
Ook zonder de 'brave' tips zijn de vragen goed te doen trouwens
|
||||
|
||||
Paddock Quiz 2009 : Vraag 06
Ge weet wat ze zeggen van mannen "met lijm in hun zakken" hé ? : ze kunnen het verdomd goed uitleggen Antwoorden verstuurd Regards, 555 Last edited by HF_INTEGRALE; 04-02-2009 at 00:28. |
|
||||
|
||||
Het kan opnieuw aan mij liggen, dat weet ik niet, maar dat is toch een zinsconstructie die rammelt zoals een EVO-VIII in de remzone...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|