|
|
|||
|
|||
Archer decals
Gegroet,
Na de demo van gisterenavond ,bij deze een vervolg. Iedereen (aanwezig tenminste) heeft de Archer decals gezien. Toch wel zeer bruikbaar spul op schaal 1/20,1/24,1/12 ea. De artikelnummers zijn: Ar 35283 ,AR 35274,AR35215 en AR 35210S Voor deze 4 stuks heb ik om en bij de € 25 betaald. We hebben ze echter met 2 gekocht en dan valt de prijs best wel mee. Met deze voorraad kan je ook tientallen modellen maken. Te koop bij zowat alle internetwinkels. P.S. Ik vond het gisteren supertof om aanwezig te zijn in Zolder. Voor herhaling vatbaar. Bij deze ook een pic van verlichting, Ikea € 25/stuk helder LED licht , naar alle kanten te zetten en "easy" om te vervoeren. Grtz G |
|
||||
|
||||
Dat hoor ik graag.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 22-03-2009 at 22:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je misschien een link naar zo'n paar van die internetwinkels? Kwestie dat ik eens een testbestellinkje kan doen. |
|
|||
|
|||
Mijn excuses Guido,zat nog in men "Militaire periode".....
Deze decals zijn echt wel FOOL-PROOF en schaal 1/35 is écht geen probleem . Zet de links er "in de week" wel op Sorry nogmaals, Grtz G |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik twijfel er niet aan dat ze fool-proof zijn. Wat ik wilde zeggen, is dat eerder al gebleken is dat ikzelf niet zo handig ben met van die "afwrijf dinges". Zodoende zal ik (opnieuw) nog wat moeten testen. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|