![]() |
|
|
|||
|
|||
BTCS : Star Festival Zolder
Is er eigenlijk iemand die de live timing op de website (http://www.btcseries.be) ooit werkende heeft gezien?? Noch in Opera, noch in Microsoft Exploiter krijg ik dat aan de praat. Er wordt steeds een 404 not found geretourneerd.
Bovendien is qualif 2 nu afgelopen maar staat er op de site nog geen enkel resultaat van de vorige sessies... Last edited by buchinski; 16-05-2009 at 14:35. |
|
|||
|
|||
Hmm..; denk dat het mij al begint te dagen.
Die timing zal enkel werken tijdens de race. |
|
||||
|
||||
Ik ben vandaag en gisteren even langs geweest en moet zeggen dat de S1 en S2-klasse dit jaar echt de moeite waard zijn! Dat zou morgen toch wel spectakel moeten opleveren.
|
||||
|
||||
Hoe laat moet er eigenlijk motorstilte zijn op zondag? want de historics straten nog om 17u50
|
||||
|
||||
Waar kan je op internet de volledige uitslag van de qualifying terug vinden. Staat nog niet op de site van de BTCS-series.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Net nu de race begint halen ze de timing eraf bij RIS-timing. Hebben jullie hetzelfde probleem ?
|
|
||||
|
||||
Ik probeer ook al een hele tijd en er komt niets van de race of de timing van de historic het is triestige site en we leven toch in 2009 en toch niet in de jarige zeventig hé.Het is niet te geloven dat het weer in België is dat zo iets kan,want ik heb gisteren geweest en ik heb er nog geen uur in Zolder geweest en er was nu niets te zien hé.Ja vandaag was er vanalles te doen maar voor de mensen die vandaag niet kunnen gaan is dat wel triestige want je moet wel 15euro betalen en dan nog voor een weekend ticket je kun de ook een gratis ticket downloaden maar als alles de zondag te doen is dan hadden ze toch beter gedaan zoals met de eerst koers in Zolder zaterdag 5euro en de zondag 10euro.Wat ik ook spijtig vinden was dat de BRAVO geen traning hadden want dan was er nog iets te zien nu was alleen de startengrid van de BTCSserie en een koers van de Funcup en dat was het voor de zaterdag en dan maar klagen dat er minder volk naar de omloop komt.Ik had een VIP uitnodiging gewonnen van Seat maar dat was ook beneden alle verwachtingen zene,je komt daar dan aan en er was niets te zien van die stand want ik zeg het nog je zag goed dat je vandaag moest gaan maar dat ging niet en dan probeer je te volgen op RIS-timing en die ga niet en voor de rest zoveel show en reclame.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ben net terug van zolder.
Wat een geweldige race! Redelijk wat volk (regen of gene regen) en buitengewone stuurkunsten op het circuit. Ik dacht dat de regen redelijk wat roet in het eten ging gooien, was ik even mis ![]() ![]() Foto's volgen |
|
||||
|
||||
Ik heb toch ook een mooie namiddag beleefd, ondanks dat de BTCS en Bravo niet bepaald spannende races waren. Zelfs met het slechte weer een heel mooie opkomst dus er zit wel potentieel in volgens mij.
|
|||
|
|||
Funcup is niet echt mijn ding, en dan 2,5u aan een stuk is voor mij toch van het goede teveel, zeker als het bijna heel de namiddag is. BTCS was dan wel goed om te zien. Mooi gevarieerd veld, wel minder wagens als vroeger, maar toch goed.
Trouwens, het is bij een vorig raceweekend al aangehaald, de fotothread zou afgesplitst moeten worden...
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 17-05-2009 at 22:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote: