|
|
||||
|
||||
Hallo
Dag allemaal, ben nieuw hier op dit forum en doe ook aan modelbouw. Ben nu ongeveer een dik jaar bezig en heb al heel wa progressie gemaakt. Moet nog veel bijleren als ik de werken bekijk van een aantal leden hier. En daarom ga ik de komende weken mijn reeds afgewerkte modellen posten in chronologische volgorde, om zo een idee te geven van de vooruitgang die ik heb doorgemaakt tot nu toe. Bekritiseren is toegestaan. Daarom ben ik hier. Om te leren. En ik kan tegen een stoot, dus laat maar komen, hé.
Ik bouw vooral rallywagens van Belgische bodem en af en toe ook een leuke Hollander. Dit alles op schaal 1/43 en 1/24. |
|
|||
|
|||
Welkom Loixrallyfan.
Ik ken je al wel vanop een ander forum, waar ik enkel een meeloerder ben. Denk dat je modellen hier goed gaan staan. Gezien de buurt waar je vandaan komt, is je naam zeker geen toeval. Alvast veel plezier hier! |
|
||||
|
||||
En we hebben weer een lid bij!
Welkom hier!
|
||||
|
||||
dag guido
|
|
||||
|
||||
Een vat, een vat, een vat, ..... Welkom bij het plezantste kliekske.
|
||||
|
||||
Allee, gaat hier plezant worden
Hoop da m'n modellen wa aanslaan. Want als ik de gallerijen hier bekijk, jawadde Heb ik nog ne lange weg af te leggen, zenne |
|
||||
|
||||
Daarom dat ik geen galerij heb ...
W E L K O M !
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! Last edited by Gulfie; 30-08-2009 at 21:26. Reason: Smilies |
|
||||
|
||||
Hallo Guido, leuk je hier ook te ontmoeten.
|
|
||||
|
||||
Na 2 Tom'men, 3 Dominique'en, 2 Filip'pen (andere schrijfwijze maar uitspraak hetzelfde) 1 Guy en 1 Guido, nog een Guido erbij... gaat echt een gecompliceerd spelleke worden hier... (ik vergeet beslist nog een dubbel). Of zou er op de gemeentes een lijst circuleren met "geprefereerde voornamen voor modelbouwers"...
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou hoeven typen: W E L C O M E Guido! Je zal merken dat we hier op De Paddock onze eigenzinnige, anders dan anderen, manier van doen hebben. Maar dat went vlug: (modelbouw)plezier verzekerd! Enjoy the ride! Last edited by Guido; 31-08-2009 at 16:53. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|