|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 09 en 10
Hier zijn de oplossingen van vraag 9 en 10 : Vraag 9 :
Tip : Oplossing : we zien hier een foto van Melyssa Ford, een Canadees fotomodel/actrice. Dank zij haar naam was het niet meer zo moeilijk om uit te vissen dat de Ford RS200 van Droogmans de vreemde eend in de bijt was… TvD en 'Le pilote sans visage' gingen hier nogal de mist in, maar ik kan me voorstellen dat ze niet echt doorgezocht hebben naar het juiste antwoord, omdat ze tot en met de vorige vraag al het maximum van de punten gehaald hadden, en in de wetenschap dat er dank zij het nieuwe reglement toch 1 resultaat afgetrokken wordt, konden ze hier ‘op reserve’ rijden… Vraag 10 :
Tip : Oplossing : we zien hier een foto van Mariella Ahrens, een Duitse actrice die dezelfde naam draagt als Kurt Ahrens, de Duitse piloot die we zochten… En hier geen missers te melden, dus goed gewerkt iedereen! Door de reglementswijziging krijgen we na aftrek van de slechtste resultaten opnieuw 5 leiders met het maximum van de punten, en dat was eigenlijk ook een beetje de bedoeling, dus we houden het spannend… Dit levert dus de volgende tussenstand op :
Zoals altijd staan de ex-aequo’s in alfabetische volgorde, meer moet je daar niet achter zoeken. In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 11 en 12! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen |
|
||||
|
||||
Quote:
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 18-04-2010 at 13:41. |
|
||||
|
||||
Hola hola! Ik heb wél gezocht naar de juiste antwoorden op vraag 9 maar dit soort vragen zijn nu eenmaal mijn achillespees! De jump van de Audi heb ik ergens gevonden met als commentaar 'Haspengouw' (ik weet het: checken en double checken!) en de foto van de Metro heb ik op diverse sites gevonden: hij schijnt zelfs gemaakt te zijn door ene 'E. Morso' maar nergens stond erbij waar hij gemaakt was .... En wat de geluiden betreft, inderdaad: ik heb op YouTube gezocht maar voor mij klinkt het precies allemaal hetzelfde ...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|