![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 17 juni 2011
Beste liefhebbers, aanstaande vrijdag is er weer onze maandelijkse bijeenkomst in "Hostellerie De Kluis" te Bolderberg.
Een gezellig avondje babbelen over modelbouw en andere thema's, met de nodige lol. Wat er op de agenda komt, zal wel duidelijk worden in de loop van de week. Dus als jullie ideeen, voorstellen, vragen of wat dan ook hebben, laat het maar weten, we zullen het vrijdag bespreken. Enkele agendapunten die wel ter sprake zullen komen zijn; -Terugblik op Tienen -'Straffe verhalen' over de 24 uur van Le Mans 2011 door Serge (PR verantwoordelijke bij Corvette) -Bespreken problemen deelname aan SCALE MODEL CHALLENGE op 2/11/2011 -Bespreken en bekijken van WIP's en afgewerkte modellen En bij deze zal ik me dan maar ook als eerste aanmelden. -Sennake -TvD -Gulfie -Nismo -BSmodels -Dominique -Big attack Doet me eraan denken dat ik de modellen van TvD moet meebrengen die hij meegegeven had naar Tienen. Tot vrijdag ![]() Last edited by Dominique; 15-06-2011 at 13:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Doe mij er ook aan denken dat ik nog de Drayson Lola voor Tim heb liggen. Ik breng hem mee.
|
||||
|
||||
Ik kom ook.
![]()
|
|||
|
|||
Weer niet...
![]() De vrouw heeft afscheidsfeest van het oudercomite op t'school... Ik heb de kids. Ah wat, Nie erg eigenlijk, Zij gaan op de PC of de play en ikke lekker boven in men kot ! Have Fun ! Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar goed, ik zal wel iets uit mijne kalee schudden ![]() |
|
|||
|
|||
aanwezig
|
|||
|
|||
Guy,
We bellen nog met elkaar. Grtz, G |
|
||||
|
||||
ik ben er ook bij
|
||||
|
||||
ik kom ook nog eens langs
@Dominique: vergeet je de decals niet Last edited by Big attack; 15-06-2011 at 12:25. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik kom ook. (Als ik een lift krijg,tenminste)
|
|
||||
|
||||
Tututut! Ge moet maar den trap nemen naar de vergaderzaal, zoals iedereen
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|