|
|
||||
|
||||
Wie gaat er naar Jabbeke...
... op 22 en 23 maart is er een modelbouwtentoonstelling enkel voor burgervoertuigen in de sporthal van Jabbeke. De affiche doet vermoeden dat er veel vrachtwagens zullen te zien zijn, maar ik heb al meerdere malen vernomen dat "alle" categorieën ruim aan bod komen. Geen speelgoed of verzamelaarstoestanden maar het betere plekwerk. Zoals de agenda er nu uitziet, zal ik een van beide dagen eens "naar 't zeetje" rijden.
meer info hier Op enkele andere plaatsen op het net is dit ook reeds aangekaart, maar vermits hier nog niet, breng ik het toch maar even. Allez, |
|
||||
|
||||
Ik weet dat er dat weekend ook een aantal race events zijn, maar niemand van de plekkers die er naartoe gaat? Ik ga allicht op zaterdag.
|
|
||||
|
||||
Die zaterdag rijden wij onze eerste rittensportwedstrijd met een aantal Paddockers. Die start wel 's avonds maar we gaan er zeker ruimschoots op tijd afspreken en bovendien wil ik geen file van de zee naar Kasterlee riskeren...
Een volgende keer ga ik zeker mee, al was het maar om elkaar eens te ontmoeten en wedervaardigheden uit te wisselen... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|