|
|
||||
|
||||
Vraag 5 en 6
Vraag 5 :
a) Wie is deze piloot ? (4 pt) b) Wie is zijn co-piloot ? (4 pt) c) In welke rally zitten we hier ? (4 pt) d) En in welk jaar ? (4 pt) e) Op welke plaats eindigde dit team de rally ? (4 pt) Vraag 6 : a) Welke piloot reed met deze wagen ? (4 pt) b) Welke wagen is dit ? (Constructeur+motor+typenummer) (4 pt) c) Welke race is dit ? (4 pt) d) In welk jaartal zitten we hier ? (4 pt) e) Op welke plaats beëindigde deze piloot de race ? (4 pt) Antwoorden vóór de start van de GP van Brazilië! Good luck! Last edited by Sennake; 23-03-2003 at 15:50. |
|
||||
|
||||
OPGELET : bij vraag 6 b) wil ik de constructeur + de motorleverancier + het typenummer weten !!!
Bijvoorbeeld : Williams - Renault - FW 16b Last edited by Sennake; 23-03-2003 at 13:28. |
|
||||
|
||||
Maar ik ga toch iets anders antwoorden dan Williams - Renault -FW16B, zeker weten
jan |
|
||||
|
||||
He He, die foto kennek !!
D'er was ooit iemand hier op het forum die dat als sig had! |
|
||||
|
||||
Niet echt dezelfde foto hoor
|
|
||||
|
||||
Ow, ow, ow, wat blijft die Lancia Stratos een prachtige wagen, en helemaal met die Alitalia-kleuren.
|
||||
|
||||
dat zijn dus tips die je weggeeft he Mario (hoewel ik het zeer verwonderlijk zou vinden mocht die auto niet gekend zijn)
|
|
||||
|
||||
Voila zie, mijn antwoorden zijn weeral binnen. Op de Stratos heb ik een beetje zitten sukkelen en ben nog niet helemaal zeker. Maar goed, binnen anderhalve week weten we het ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Khad al teveel moeite met de vorige vraag... Maar deze keer probeer ik weer
|
||||
|
||||
Voila , antwoorden verstuurd
|
|
||||
|
||||
De mijne zijn ook net verstuurd, en ik hoop dat ik ze deze keer allemaal juist heb.
|
||||
|
||||
Is mijn mail goed aangekomen? Op het blad met de uistlagen staat nl. dat ze nog niet binnen zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Overigens zijn Mario, Bart en Oneliner de enige 3 deelnemers die nog geen antwoord instuurden... Last edited by Sennake; 05-04-2003 at 20:06. |
|
||||
|
||||
Ben nog aant zoeke ze manne
|
||||
|
||||
Vwalla, opgelost
Merci karo
|