|
|
||||
|
||||
Fureari F-262 op 1/72ste - Gigantisch!
Dit is het beste model in de category Humor dat ik ooit gezien heb. De bouwer spreidt niet alleen een schitterend staaltje modelbouw tentoon, ook de story die erbij hoort is om van te snoepen. Humor op zijn British en zo heb ik heb echt heel graag.
Hier alvast een voorproefje van het model. Voor de volledige story en nog andere foto's van het model moet je hier zijn. Genieten maar! |
|
||||
|
||||
P.S. Disclaimer: any similarity of the above to any living persons is purely coincidental.
dat is eigenlijk de beste mop!! wel goed gemaakt!!! kan je die kopen in de handel???
|
||||
|
||||
Deze hebben ze moeten ontwerpen door Schumacher zodat hij volgende keer alles wint tegen de Eurofighter (kon het niet laten )
|
|
||||
|
||||
Vooral de hakenkruis is een beetje "on the edge"...
|
||||
|
||||
Jaques Steelnerve en Demon Will :
Ik zie Montoya al op de cockpit kloppen : AUFMACHEN !!
|
||||
|
||||
Quote:
Toen ik daar eens een Engelse vriend modelbouwer over aan sprak dat het in Duitsland niet mocht en in Engeland wel en of dat ze er over de plas geen aanstoot aan namen, kreeg ik als antwoord: "Why not, we beat 'em..." Mag dan in deze tijd raar klinken, maar zo denken zij er wel over. Voor hun is dit dus niet "on the egde". Ik vind het wel behoorlijk grappig. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat zit daar eigenlijk allemaal in verwerkt : een Alpha Jet (motoren), een Me 262, een F1-wagen en een Natter ??
Edit : 't zal wel gewoon een Me 262 zijn met een paar stukken vleugel minder. Vind het wel grappig en downforce gegarandeerd.
Last edited by Mario; 09-01-2004 at 11:25. |
|
||||
|
||||
Denk ook gewoon een Me 262 met de motoren tegen de romp geplakt (en gehalveerd) ipv onder de vleugels gehangen
|
|
||||
|
||||
Hoi,
n.a.v. deze thread, zijn er nog voorbeelden die jullie kennen waarbij er nogal wat fantasie mee gemoeid is? Hier is een mooi voorbeeld van iemand die een "Senna versie" gemaakt heeft van de Ferrari F1-2000: http://www.ne.jp/asahi/ayrton/hobby/f12000ryu-jiro-.htm Andere suggesties? Een Tyrrell achtwieler? Of een Mc Laren in de kleuren van de Braziliaanse vlag? Laat je fantasie de vrije loop... Aerogi |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|