|
#1
|
||||
|
||||
Ferrari F430 Modena
De opvolger van de 360 is bekend. Foto's:
http://www.infomotori.com/a_16_IT_11649_2.html http://www.fastdrive.org/news.php?extend.132 http://autowereld.com/nieuwsbericht....1083&pa=1&fr=1 Op de laatste link vind je wat meer gegevens in het Nederlands. Mooi mooi |
#2
|
||||
|
||||
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
Fijne Bak!
|
#4
|
||||
|
||||
ik vind hem helemaal niet schoon
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
Ik vind het een beetje "Modena" meets "Enzo".
Volgens mij hebben ze de looks van de 360 willen combineren met de power en de aerodynamische efficiëntie van de F50. Ik heb de 360 altijd bewonderd omwille van zijn looks en de F50 omwille van de rauwe kracht die hij uitstraalde. Een hybride lijkt me dan ook meer dan ... interessant!
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
Ik vind het maar niets. De Ferrari's van tegenwoordig zitten vol met elektronische snufjes en zijn naar mijn mening te luxueus afgewerkt. De diffuser achteraan vind ik gewoon lelijk, de voorkant gaat nog wel qua styling. Misschien ligt het aan mij, maar ik ben blijven steken toen de F40 uitkwam in 1987. Pure kracht zonder luxe. Niettemin mogen ze mij altijd een Ferrari (of een ritje als co-piloot) cadeau doen
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Zaken zoals die diffuser, f1-transmissie en schakelen aan stuur, veel luxe.. zijn zaken die hij niet persé wilde. Bij hem moest het gewoon kracht uitstralen, maar met 'enige' klasse, zonder de nodige overbodige luxe. Maar ook bij andere constructeurs zie je nu modellen die nooit de productie gehaald zouden hebben, als de stichter nog leefde. Nu kan je dan ook de vraag stellen in welke mate elke mid-engine van Ferrari wel een Ferrari is, omdat Enzo enkel dankzij Dino die gemaakt heeft, maar het zelf eigenlijk niet wilde. Desondanks, vind ik die F430 best geslaagd, in tegenstelling tot de F600, opvolger van de F575, die ze nu aan t testen zijn. Die lijkt meer op ne 612 dan op wat anders. Die F430 is echt een mix tussen ne 360, 575 en ne Enzo. Ze hebben ne 360 gepakt, dan de luchtinlaten wat veranderd, de motorkap van ne 575 gepakt en de rest van de achterkant is van de Enzo. Die diffuser staat daar niet zo slecht. |
#9
|
||||
|
||||
ik heb de 360 modena sinds hij uitkwam de mooiste ferrari gevonden, ik kan deze opvolger ook wel apprecieren mits er de juiste velgen worden onder gelegd
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#11
|
||||
|
||||
Een stradale versie van de 575? Dat belooft.
|
#12
|
||||
|
||||
't is en blijft een Ferrari he mannen.
|
#13
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#14
|
||||
|
||||
'k denk eigenlijk dat die met een spoiler er toch wel goed uitziet hoor. Om te racen zal die diffuser waarschijnlijk toch niet genoeg downforce leveren.
__________________
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|