|
#1
|
|||
|
|||
Nieuw team in 2006?
Van grandprix.com:
Quote:
Quote:
|
#2
|
||||
|
||||
F1 is een bodemloze put als het geld op aankomt. Als Mr Abramovich, Mr Yukos en co samenleggen komen ze wel op een aardig budget. Dat zal nodig zijn aangezien ze zwaar over de brug zullen moeten komen om geschikt personeel aan te trekken. Met een chassis alleen ben je niets, een goeie motor moet er ook nog zijn...
|
#3
|
|||
|
|||
Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
http://www.skylimitevents.com |
#6
|
||||
|
||||
mja, als ge ziet met wa ne stand Toyota daar staat... da wordt niet bepaald weerstraald in de verkoopcijfers denk ik...
ze hebben dan vorige week of zo nog een speciaal event gedaan in Keulen (ook met de yaris cup-wagens, toyota rally wagens, hun le mans prototype en zo). der gaat veel geld naar F1, maar wat is de return voor een team dat met moeite de subtop haalt?
__________________
|
#7
|
|||
|
|||
Canadezen? http://www.grandprix.com/ns/ns13434.html
Kan me niet voorstellen dat een bedrijf honderd miljoen in zo'n project steekt. Of Dubaianen (?): http://www.eyes-e-tools.com/customer....asp?seq=14783 |
#8
|
||||
|
||||
Als het weer een dallara-ferrari wordt zoals in 1992 kunnen we nog lachen. Die wagen was gewoon beter dan de officiele ferraris.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
EDIT: Dallara-Ferrari was dat jaar ongeveer gelijk met Ferrari, zie http://www.grandprix.com/gpe/res1992.html Last edited by FIRE; 31-08-2004 at 18:50. |
#10
|
||||
|
||||
ik denk trouwens dat iemand op het forrum liever heeft dat dallara en -ferrari een opvolger bouwen voor deze legende, dan een F1.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#11
|
|||
|
|||
Quote:
|
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Toyota heeft maar 1 doel en dat is de titel, met minder zullen ze zich nu niet tevreden stellen. |
#13
|
||||
|
||||
In de Autosport van deze week meer info over dit project. De centjes moeten gezocht worden in de richting van het Midden-Oosten. Dallara is reeds begonnen aan de bouw van een testchassis dat in 2005 op de baan moet verschijnen, aangedreven door een Cosworth motor. Voor 2006 is het debuut voorzien van dit nieuwe team..........aangedreven door wellicht een Ferrari met Maserati als naam op de motor.
Heel wat bekende namen passeren de revue in dat stukje over mensen die mogelijk betrokken zijn bij dat project. Meest opvallende is Trevor Carlin. De F3 en World Series V6 teameigenaar die ambitiies heeft. De entry-fee van 48 miljoen USDollars schijnt reeds betaald te zijn......... Zoiets komt nooit alleen...........er is nog een team in de maak als we de Autosport van deze week mogen geloven. Het Engelse merk / imago Gumball 3000 heeft plannen om ook een team op te starten voor de F1. Het merk zal dit jaar nog verschijnen als sponsor op de wagens van BAR. Het zou team moeten worden in de stijl van Lord Hesketh. Gumball 3000 zou deze actie niet zelf financieren, die moeten gezocht worden in de groep deelnemers van de Gumball 3000. Menig deelnemer aan deze Gumball 3000 is ook terug te vinden in de Forbes 500 ( de lijst van rijkste mensen ter wereld) Zou Koningin Beatrix en haar neefjes dan ook meedoen in dit F1 project van Gumball 3000?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#14
|
||||
|
||||
De geruchten dat het Euro3000 team Draco iets te maken met deze plannen worden naar het rijk der fabelen gewezen door Giampaolo Dallara.
De mogelijke investeerder? Lukoil, een van de Russische oliereuzen. Deze naam is overigens geen onbekende in de racerij. Eind jaren '90, begin '00 heeft het Arden F3000 team dit bedrijf als sponsor gehad. Arden had toen de verschrikkelijk trage Viktor Maslov als een van de coureurs. We hebben tijdens de Gp van 1999 in Spa toen met een spandoek rondgelopen met als tekst: "Viktor Maslov for Pole-position" Lukoil heeft op dit moment enkele sponsorcontractjes lopen in het EK FRenault 2000 en Italiaans FRenault 1600. Al die F1 plannen hebben toch wel iets, benieuwd wanneer we dit plan aantreffen op F1rejects E.e.a. staat te lezen op itataliaracing.net
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#15
|
|||
|
|||
Christian Horner (baas van Arden) schijnt ook op bezoek te zijn geweest in Rusland.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|