De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-05-2007, 22:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Reglementswijzigen MVDB 2007 ......... nee, toch niet!

Quote:
Vorige week heeft de internationale automobielfederatie, de FIA, een aantal aanpassingen doorgevoerd aan de homologaties van enkele GT3-merken in het Europese GT3 kampioenschap. SRO Belgium heeft in overleg met RACB Sport beslist om deze wijzigingen niet door te voeren voor het Mediagroep van Dyck Belcar kampioenschap 2007

http://www.racingworld.be/nieuws/433...glementen.html
De originele versie kunt u terugvinden in de attachment Als we de tekst even vlug doorlopen dan blijfft alles bij het oude. Vipers net wat te traag, Porsches krijgen geen perfomance-break, AM krijgt geen duwtje in de rug. Pitstops blijven identiek, de Moslers krijgen meer gewicht of minder lucht en voor de 'Vette blijft alles bij het oude.

Denk dat ik maar eens € 100 ga inzetten bij de lokale broker op een titel voor PK Carsport in 2007

O ja, het gewraakte artikel 8.3 zal per direct geschrapt worden. Leuk, dat zal mooie momenten opleveren op zondagmiddag tijdens de 24 uur.
Attached Files
File Type: pdf MVDB Nota aan de Concurrenten 16 mei 07.pdf (117.8 KB, 86 views)
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-05-2007, 09:06
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Verder bereikte ons het nieuws dat de Gillet Vertigo binnenkort zijn intrede zal maken in het FIA GT3 gebeuren: "De Vertigo zal via de normale procedures en via Christophe Bouchut gehomologeerd worden. Heel waarschijnlijk zal het hier de meest makkelijke wagen zijn om te homologeren, daar zij aanwezig is op de meetings van het Europees GT3 kampioenschap, en nooit sneller is geweest dan een GT3-wagen."
Hoe komt het dat ik dit niet snap ?
Gillet Vertigo aanwezig tijdens GT3 wedstrijden ?
De G2 Vertigo kan je niet vergelijken met de GT3 Vertigo...

Als je vergelijkt in qual silverstone...

Pole GT3 1:53:200
Kwalificatietijd Gillet Vertigo 1:53:028
Reply With Quote
Old 17-05-2007, 18:08
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
De originele versie kunt u terugvinden in de attachment Als we de tekst even vlug doorlopen dan blijfft alles bij het oude. Vipers net wat te traag, Porsches krijgen geen perfomance-break, AM krijgt geen duwtje in de rug. Pitstops blijven identiek, de Moslers krijgen meer gewicht of minder lucht en voor de 'Vette blijft alles bij het oude.

Denk dat ik maar eens € 100 ga inzetten bij de lokale broker op een titel voor PK Carsport in 2007

O ja, het gewraakte artikel 8.3 zal per direct geschrapt worden. Leuk, dat zal mooie momenten opleveren op zondagmiddag tijdens de 24 uur.
Alles in het voordeel voor PK hé Mark.
Old 17-05-2007, 18:30
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Angry

Als ik nu eens eerlijk mag zijn: Ik ben het spuigzat dat pk weer overal voordeel uithaalt. Ze hebben zo al voorsprong genoeg door de ervaring die ze hebben. Nu worden de tegenstanders ook nog eens afgehouden. Wat ne zever is dat aan het worden. Ik zou eigenlijk graag hebben dat die corvette niet kampioen wordt maar zo een mosler of een viper. Zelfs mensen die niks kennen van belcar zeggen dat ze altijd op tv de zelfde mensen op nr1 zien staan. Niet voor niks dat ze mij uitlachen als ik zeg dat ik van belcar hou, als altijd de zelfde winnen. Ze moeten er toch eens iets aan doen om die corvette zijn adem af te snijden. Het kampioenschap spannend houden is de boodschap die ze precies niet zo goed begrijpen, maarja wie ben ik omdat te zeggen.
Old 18-05-2007, 13:28
Jay's Avatar
Jay Jay is offline
De Paddock Rookie

Ik vind persoonlijk dat je PK niets kan verwijten. Het is misschien wel zo dat ze altijd het snelste zijn, maar daar kunnen ze toch zelf niets aan doen! Het is aan de tegenstand om daar iets op te vinden.

Wat je zegt van PK de adem afsnijden vind ik er helemaal over, dan kan je in andere sporten ook selectief te werk gaan. In het voetbal moet je dan bijvoorbeeld Anderlecht bestraffen met -10 punten, anders spelen ze toch kampioen!!

Grtz
Reply With Quote
Old 18-05-2007, 14:28
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jay View Post
Ik vind persoonlijk dat je PK niets kan verwijten. Het is misschien wel zo dat ze altijd het snelste zijn, maar daar kunnen ze toch zelf niets aan doen! Het is aan de tegenstand om daar iets op te vinden.

Wat je zegt van PK de adem afsnijden vind ik er helemaal over, dan kan je in andere sporten ook selectief te werk gaan. In het voetbal moet je dan bijvoorbeeld Anderlecht bestraffen met -10 punten, anders spelen ze toch kampioen!!

Grtz
Voetbal is iets totaal anders. Daar weet je niet altijd op voor de competitie wie wint. Dit is jammer genoeg bij de belcar wel het geval.
Old 18-05-2007, 14:45
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

als SRT vorig jaar de Last Race had gestart, waren zij kampioen, en niet GLPK...
Old 18-05-2007, 14:50
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Als ik nu eens eerlijk mag zijn: Ik ben het spuigzat dat pk weer overal voordeel uithaalt. Ze hebben zo al voorsprong genoeg door de ervaring die ze hebben. Nu worden de tegenstanders ook nog eens afgehouden. Wat ne zever is dat aan het worden. Ik zou eigenlijk graag hebben dat die corvette niet kampioen wordt maar zo een mosler of een viper. Zelfs mensen die niks kennen van belcar zeggen dat ze altijd op tv de zelfde mensen op nr1 zien staan. Niet voor niks dat ze mij uitlachen als ik zeg dat ik van belcar hou, als altijd de zelfde winnen. Ze moeten er toch eens iets aan doen om die corvette zijn adem af te snijden. Het kampioenschap spannend houden is de boodschap die ze precies niet zo goed begrijpen, maarja wie ben ik omdat te zeggen.
PK hoeft niet het slachtoffer te worden van zijn eigen succes ...
De combinatie team - auto - rijders van PK maakt dat zij dikwijls als eerste over de finish gaan. Ze zijn erg competitief ingesteld en ik vind dat daar niks mis mee is. Ik ga akkoord met Jay: het is aan de andere teams om hetzelfde succes na te streven/te evenaren/te overtreffen...
Sorry Guntha, ik vind uw kritiek er lichtjes over
Reply With Quote
Old 18-05-2007, 15:04
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jakke.be View Post
PK hoeft niet het slachtoffer te worden van zijn eigen succes ...
De combinatie team - auto - rijders van PK maakt dat zij dikwijls als eerste over de finish gaan. Ze zijn erg competitief ingesteld en ik vind dat daar niks mis mee is. Ik ga akkoord met Jay: het is aan de andere teams om hetzelfde succes na te streven/te evenaren/te overtreffen...
Sorry Guntha, ik vind uw kritiek er lichtjes over
Idd maarja ben oko zelf hevig supporter voor een team. De partijdigheid heeft er ook mee te maken natuurlijk. Hoe gaan die teams dat succes/snelheid evenaren met dees reglement?
Old 18-05-2007, 15:18
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

een reglement dat ervaren teams gaat bestraffen gaat alleen die teams wegjagen.
Old 18-05-2007, 15:24
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
een reglement dat ervaren teams gaat bestraffen gaat alleen die teams wegjagen.
Dat bedoel ik niet. Mijn vraag is hoe ze sneller gaan zijn als ze niks mogen veranderen?
Old 19-05-2007, 04:23
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jay View Post
...Het is aan de tegenstand om daar iets op te vinden.
Wat je zegt van PK de adem afsnijden vind ik er helemaal over..
En als er tegenstand is, word die de adem afgesneden (o.a. Moslers). Dat mag dan wel?
Old 20-05-2007, 22:26
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by ICEMAN View Post
En als er tegenstand is, word die de adem afgesneden (o.a. Moslers). Dat mag dan wel?
De tegenstand moet wel conform zijn aan het FIA Reglement.
Aangezien de Mosler's dat niet waren is het normaal dat ze zijn gekortwiekt.
Reply With Quote
Old 21-05-2007, 07:46
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Je kan het ook anders bekijken de meeste FIA GT3 wagens zijn echt opgebouwd voor races van 1u. Kan men dat wel zeggen van de corvette deze is meer opgebouwd naar uithoudings wedstrijden (door Hezemans). Waar maakt PK het grote verschil dit jaar " IN DE PITS". Dus volgens mijn bescheiden mening, zijn de wagens niet allemaal volgens dezelfde GT filosofie opgebouwd.
Reply With Quote
Old 21-05-2007, 18:06
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
De tegenstand moet wel conform zijn aan het FIA Reglement.
Aangezien de Mosler's dat niet waren is het normaal dat ze zijn gekortwiekt.
De Mosler is NATIONAAL gehomologeerd in Engeland & België. Dus enkel in deze landen moge ze rijden.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules