![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Ik vind de AM teams dit jaar eerlijk gezegd ook wat tegenvallen. Hopelijk kunnen de officiële exemplaren daar wat verandering in brengen in LeMans. En zoals je zegt, Phoenix was veruit het sterkste privéteam van de hoop, echt jammer dat ze geen Fia GT meer rijden dit seizoen.
|
#17
|
||||
|
||||
Jawel, maar dan met een Vette. Ook leuk.
|
#18
|
||||
|
||||
Geen fia gt met de aston bedoelde ik. Had mij niet goed uitgedrukt.
|
#19
|
|||
|
|||
De Aston Martin teams vallen mij sowieso heel vies tegen (behalve Larbre vorig jaar met de LMS titel...). BMS zou veel meer moeten kunnen. Denk dat de Pirelli's nou ook geen beste keuze is. BMS kon als geen ander (behalve Peter Kox en Prodrive in geheel
![]() Larbre zou na een jaar, met overwinning LMS, toch echt veel beter moeten kunnen presteren met twee DBR-9's en krijgen net als BMS meer fabriek steun dan de andere teams... dat baard mij echt zorgen.. Gun Prodrive wel een overwinning op LM dit jaar, denk de laatste reële kans voor de DBR-9. Saleens kruipen uit hun stulpje en de corvettes houden altijd langer vol. Vraagt zich af of Larbre nog wat kan doen tegen de Oreca vuist dit jaar.. Hoop het, ze hebben de succesvolste kaarten in handen van de concurentie in de FFSA en van de DBR-9 teams uberhaupt. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|