De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-09-2007, 20:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bling View Post
http://www.youtube.com/watch?v=gAi7ujo22d8

De artiest die het Wilhelmus zong kon ofwel de tekst niet ofwel geen Engels?

De circuitspeaker ging dan maar zelf The Star Spangled Banner 'zingen'
Rick Bolt mist toch een beetje de X-factor Tering, wat vals! Mag met recht toch een fikse flater genoemd worden. Als de oorspronkelijke zanger of zangeres niet kan dan heb je toch een of andere tape als back-up.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 03-09-2007, 21:05
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
vechtpartijen, mishandelingen en brandstichting rond Champ Car-races

De Asser politie heeft zondag tijdens de Champ Car-races haar handen vol gehad aan vechtpartijen, mishandelingen en brandstichting op en rond het TT-circuit in Assen.

Dagblad van het Noorden
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/ar...4.ece?secId=22
Toch een minpuntje...........zoiets lees je niet gauw over een autosport-evenement. Echter, als je kijkt wat de incidenten zijn op een massa van 60.000 man, dan stelt het niets voor.

Op de voetbalwei is meer trammelant te vinden Wel opmerkelijk dat je op de Nederlandse autoportsites hier niks van leest.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 03-09-2007, 21:38
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Ik heb er niks van gemerkt dat er iets was gebeurd. Dus ergens wel begrijpelijk dat de Nederlandse autosportjournalisten niet direct op de hoogte waren van de incidenten. De gewone pers is dan wel weer op de hoogte, vermits zij de persberichten van de politie toegestuurd krijgen en daar staan zo'n dingen in. En na zo'n leuk evenement wil je als autosportmedium toch niet de "sfeer" verpesten door zo'n nieuws te brengen? Heeft sowieso al niets met autosport te maken, vind ik.

Wat me wel opviel was dat er zowel op zaterdag als op zondag dronken personen aan de ingang van het circuit stonden en dat er slechts een handjevol veiligheidspersoneel bij stond. En die maakten al helemaal geen aanstalten om de dronken personen weg te voeren. Nogal fijn als je dan met al je materiaal (computer, fototoestellen,...) daar langs moet, want voor je het weet ben jij de volgende die een tik krijgt.
Bij het verlaten van de perszaal kregen de journalisten en fotografen bovendien flesjes Bavaria-bier mee. Wie weet hebben ze die flesjes ook in de paddock verdeeld...
Reply With Quote
Old 03-09-2007, 21:46
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by bluelite View Post
Wie weet hebben ze die flesjes ook in de paddock verdeeld...
Hollands bier en dronken worden zijn 2 zaken die niet in 1 zin passen
Reply With Quote
Old 03-09-2007, 22:02
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Bij het verlaten van de perszaal kregen de journalisten en fotografen bovendien flesjes Bavaria-bier mee. Wie weet hebben ze die flesjes ook in de paddock verdeeld...
oei oei... heb je het overleeft?

Reply With Quote
Old 03-09-2007, 22:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
En na zo'n leuk evenement wil je als autosportmedium toch niet de "sfeer" verpesten door zo'n nieuws te brengen? Heeft sowieso al niets met autosport te maken, vind ik..
Ja, dat is een visie die je kunt volgen Ikzelf vind dat niks verzwegen mag worden, het komt toch altijd ten tonele Heeft idd niks met autosport te maken maar dit soort volk zien we helaas wel terug op en rond het circuit..........dus toch autosport.

Dat bepaalde sites hier, diplomatiek gezien, geen enkele aandacht aan besteden begrijp ik volkomen $$

Maar u kent mij, ik ben niet vies van een rellerig bericht Wat dat betreft ben ik een liefhebber van de Vlaamse Albert Verlinde van de autosport
Reply With Quote
Old 04-09-2007, 08:41
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Nou, in mijn geval heeft het niets met geld te maken. Maar als je als toeschouwer zo'n dingen leest, dan ga je misschien twee keer nadenken voor je nog naar een race gaat kijken. Wil dus zeggen: de kans op lege tribunes wordt alleen maar groter.

En neen Sir Kwietje, ik denk dat de flesjes die ik gekregen heb nog steeds in de perszaal staan...
Reply With Quote
Old 04-09-2007, 16:45
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Quote:

En neen Sir Kwietje, ik denk dat de flesjes die ik gekregen heb nog steeds in de perszaal staan...
hehe ge hebt het maar op veilig gespeeld.

Reply With Quote
Old 08-09-2007, 12:18
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Toch een minpuntje...........zoiets lees je niet gauw over een autosport-evenement. Echter, als je kijkt wat de incidenten zijn op een massa van 60.000 man, dan stelt het niets voor.

Op de voetbalwei is meer trammelant te vinden Wel opmerkelijk dat je op de Nederlandse autoportsites hier niks van leest.

Het is mij al opgevallen dat er op een Nederlands sportevenement héél veel dronkelappen rondlopen. Vorige week nog meegemaakt op de MX GP in Lierop. Stond er zaterdag op mijn broer te wachten bij de uitgang, rond een uur of 7 's avonds. En plots kwam er een lallend en zwalpend groepje veertigers aan. Vuilnisbakken moesten worden omgeschopt, voorbijgangers werden uitgescholden, etc. Triest, heel triest. Ik schaamde me eigenlijk in hun plaats. Als je niet tegen de drank kan, blijf er dan af...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules