![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Op de voetbalwei is meer trammelant te vinden ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik heb er niks van gemerkt dat er iets was gebeurd. Dus ergens wel begrijpelijk dat de Nederlandse autosportjournalisten niet direct op de hoogte waren van de incidenten. De gewone pers is dan wel weer op de hoogte, vermits zij de persberichten van de politie toegestuurd krijgen en daar staan zo'n dingen in. En na zo'n leuk evenement wil je als autosportmedium toch niet de "sfeer" verpesten door zo'n nieuws te brengen? Heeft sowieso al niets met autosport te maken, vind ik.
Wat me wel opviel was dat er zowel op zaterdag als op zondag dronken personen aan de ingang van het circuit stonden en dat er slechts een handjevol veiligheidspersoneel bij stond. En die maakten al helemaal geen aanstalten om de dronken personen weg te voeren. Nogal fijn als je dan met al je materiaal (computer, fototoestellen,...) daar langs moet, want voor je het weet ben jij de volgende die een tik krijgt. Bij het verlaten van de perszaal kregen de journalisten en fotografen bovendien flesjes Bavaria-bier mee. Wie weet hebben ze die flesjes ook in de paddock verdeeld... |
|
||||
|
||||
Hollands bier en dronken worden zijn 2 zaken die niet in 1 zin passen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Dat bepaalde sites hier, diplomatiek gezien, geen enkele aandacht aan besteden begrijp ik volkomen $$ ![]() Maar u kent mij, ik ben niet vies van een rellerig bericht ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Nou, in mijn geval heeft het niets met geld te maken. Maar als je als toeschouwer zo'n dingen leest, dan ga je misschien twee keer nadenken voor je nog naar een race gaat kijken. Wil dus zeggen: de kans op lege tribunes wordt alleen maar groter.
En neen Sir Kwietje, ik denk dat de flesjes die ik gekregen heb nog steeds in de perszaal staan... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Het is mij al opgevallen dat er op een Nederlands sportevenement héél veel dronkelappen rondlopen. Vorige week nog meegemaakt op de MX GP in Lierop. Stond er zaterdag op mijn broer te wachten bij de uitgang, rond een uur of 7 's avonds. En plots kwam er een lallend en zwalpend groepje veertigers aan. Vuilnisbakken moesten worden omgeschopt, voorbijgangers werden uitgescholden, etc. Triest, heel triest. Ik schaamde me eigenlijk in hun plaats. Als je niet tegen de drank kan, blijf er dan af... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|