![]() |
|
#31
|
|||
|
|||
Ik ben echt benieuwd naar de uitleg van dit alles. Vind het raar dat eerst die Aston op de entrylist staat en dat er gezegd wordt da die misschien meerdere races gaat rijden, en nu mag hij helemaal niet rijden...
Als je de regels bekijkt is er toch een klein verschil gemaakt tussen gt3 en gt. De GT3's mogen niet deelnemen als ze ingeschreven zijn in de BGTC of ander SRO kampioenschap. En bij GT4 staat dat ze niet mogen deelnemen als ze een VOLLEDIG seizoen ingeschreven zijn in de BGTC of ander SRO kampioenscap. Niettegenstaande kijk ik erg uit naar komend seizoen, want vanaf 2009 zijn het echt 2 verschillende kampioenschappen, aangezien de BGTC geen 125 minuten races meer heeft!
__________________
www.krisgilissen.net |
#32
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Zodra de gehomologeerde wielmoer van een SRO GT3 of SRO GT4 vervangen is door een andere ben je mijn inziens geen echte GT3 of GT4 meer ![]() Speel het op zeker en knal een achtervleugel op een GT4, desnoods eentje die geen downforce opwekt. Dat erken of herken ik dan niet meer als een GT4 ![]() M.a.w., verander een non-related performance onderdeel van een GT3 of GT4 en je bent, binnen de grenzen van het gezond boerenverstand, reglementair voor de DSMEC.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#33
|
||||
|
||||
Quote:
We hebben een Mustang GT4 omgebouwd met verbeterde remmen en bredere wielbasis ( voor endurance-wedstrijden ), maar het is enkel een kwestie van de oude onderdelen er terug op te monteren en die mag in GT4 weer aantreden... |
#34
|
||||
|
||||
Nog een stom vraagje, wat met de Belien M3 GT4 ?
Mag die meerijden wegens geen deelname aan de BGTC ? Last edited by AlainH; 31-03-2009 at 00:22. |
#35
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Dus in principe mag je zelf de officiële GT4-onderdelen er dan weer opsteken, maar van zodra er andere onderdelen op komen, moet dit door de constructeur gebeuren. |
#36
|
||||
|
||||
Quote:
Mits enkele aanpassingen geen probleem. |
#37
|
|||
|
|||
gewoon ne spoiler op en het is gene GT4 meer
![]() |
#38
|
|||
|
|||
Wat is eigenlijk de inkom voor de wedstrijd, en wat rijdt er nog buiten de dsmec(een waals kampioenschap, maar wat rijdt daar zoal in)?
__________________
www.krisgilissen.net |
#39
|
||||
|
||||
Quote:
Inkom is gratis. Zou je thuis blijven moest het 10 euro zijn? ![]() Buiten de DSMEC is er GDC en Historics te bekijken. http://www.amcxl.org/spip.php?article1 |
#40
|
|||
|
|||
zeker niet, het wordt tijd dat het autoseizoen begint, en het wordt hopelijk goed weer.
Vorig jaar stond ik aan de pitmuur met het duel op het einde, geweldig om te zien!
__________________
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 31-03-2009 at 14:49. |
#41
|
||||
|
||||
Is DSMEC open pitlane?
|
#42
|
||||
|
||||
neen hij stond bij pns even aan de pitmuur toen de twee porsche's voorbij vlogen.
Hopelijk zondag weer van dat ![]() Last edited by guntha; 01-04-2009 at 00:48. |
#43
|
|||
|
|||
Interessante passage in het persbericht van Lagrange die opteert voor DSMEC ipv Belgian GT(4)(wegens te weinig beweging)...
Eddy Renard: “We schreven in voor de eerste wedstrijd met de Aston Martin GT3 om zodoende wat wedstrijdritme op te doen. Na de perikelen en het daardoor aangepaste reglement hebben we daarvan moeten afzien. " persbericht op www.pitstop.tv
__________________
www.krisgilissen.net |
#44
|
|||
|
|||
Het valt mij eigenlijk op dat speedlover als team gezet wordt ipv bongou-speedlover, en bongou staat ook niet meer bij de sponsors van de dsmec. Laatste jaren altijd prominent aanwezig en nu niet meer? Of is dat een gedacht...?
__________________
www.krisgilissen.net |
#45
|
||||
|
||||
update: http://www.dunlopendurancecup.be/fil...ace%202009.pdf
Ik tel er 49! Als die van start gaan dan mag men recht van een schandalig ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|